Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku udostępnia Państwu platformę systemu kadrowo – płacowego enova365 - Pulpit pracownika. Dostęp do platformy mają pracownicy zatrudnieni w Uczelni na podstawie umowy o pracę. 

Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.

Pracownik z poziomu aplikacji może:

  • sprawdzać dostępny limit urlopowy,
  • składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
  • składać wnioski o delegacje służbowe,
  • składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wnioski o ubezpieczenie członków rodziny,
  • składać wnioski związane z udziałem w PPK,
  • śledzić zmiany statusu złożonych i oczekujących na akceptację wniosków pracowniczych
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń,
  • drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń czy zeznanie podatkowe.

Pracownicy składający wnioski i oświadczenia związane z nieobecnością w pracy oraz wnioski o wystawienie delegacji służbowej zobowiązani są do składania elektronicznej wersji wniosków w Pulpicie pracownika. 

Składanie innych dokumentów i wniosków związanych z zatrudnieniem, będzie udostępniane Państwu etapowo.

Pulpit pracownika enova365 składa się z 8 aktywnych zakładek:

  • Dane Kadrowe – znajdują się informacje dotyczące danych identyfikacyjnych oraz ewidencyjnych pracownika.
  • Kadry Pozostałe – lista zawiera informacje dotyczące badań lekarskich oraz szkoleń BHP.
  • Umowy – formularz zawiera informacje dotyczące umów pracownika m.in. numer umowy, okres trwania umowy, typ, stanowisko, wymiar etatu.
  • Czas pracy i nieobecności – przedstawia wszelkie dane dotyczące czasu pracy oraz normy czasu pracy pracownika, a zbiorczą informację pracownik otrzymuje w postaci statystyki czasu pracy.
  • Delegacje PWS (Polecenie Wyjazdu Służbowego) – na podstawie zaakceptowanego wniosku o delegację służbową w części wnioski o nieobecności powstaje dokument Delegacja PWS.
  • Dane finansowe - na formularzu zgromadzone są wszystkie dane podatkowe związane z pracownikiem.
  • Deklaracje pracownika – sekcja deklaracje pracownika zawiera listę Deklaracje podatkowe PIT oraz Deklaracje PPK.
  • Zadania i wnioski – folder zawiera listę wniosków o nieobecności (urlopy wypoczynkowe, urlopy okolicznościowe, delegacje), a także listę innych wniosków / zadań do przełożonych.

 Wzory wniosków innych niż o nieobecność, w wersji papierowej dostępne są w Dziale Kadrowo-Płacowym oraz w zakładce - Dokumenty do pobrania.

Dostęp do platformy jest możliwy na dwa główne sposoby:

  1. poza siecią uczelnianą (z dowolnego komputera podłączonego do Internetu) poprzez link: POZA SIECIĄ 
  2. wewnątrz sieci uczelnianej (hotspot, czytelnia) poprzez link:
    WEWNĄTRZ SIECI

UWAGA: dostęp do platformy jest autoryzowany:

Login: Imię i Nazwisko Pracownika 
Hasło tymczasowe: jest udostępniane drogą mailową przez Dział Kadrowo-Płacowy

Po pierwszym logowaniu do systemu hasło możne zostać przez Państwa zmienione. W celu ponownego wygenerowania hasła pierwszego logowania bądź zmiany hasła należy sorzystać z opcji Nie pamiętasz hasła? dostępnej  na stronie logowania do Pulpitu lub zwrócić się do pracowników Działu Kadrowo–Płacowego.

Pulpit pracownika dostępny jest w wersji mobilnej. Istnieje możliwość pobrania i korzystania z aplikacji mobilnej platformy (poza sięcią uczelni). 

Pliki do pobrania

Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku

ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok

tel.: +48 13 46 55 950 
rektorat@up-sanok.edu.pl 
NIP  687-17-40-766

bip.png

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.

Akceptuję