Zasady tworzenia i gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) określa Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku z dnia 17 lutego 2021 r. wprowadzony w życie zarządzeniem Rektora nr 10/21.
Przyznawanie świadczeń oraz wysokość dopłat z ZFŚS uzależnione jest od sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby uprawnionej do korzystania z Funduszu, a także od środków finansowych zgromadzonych na koncie Funduszu.
Środki Funduszu przeznacza się na:
Do korzystania z Funduszu są uprawnieni:
Podstawą przyznania pomocy socjalnej finansowanej z ZFŚS jest wniosek osoby uprawnionej oraz jej oświadczenie o wysokości dochodu brutto na osobę w rodzinie.
Do 30 kwietnia każdego roku składa się wnioski w zakresie:
W przypadku pracowników zatrudnionych po 30 kwietnia wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do końca października tego samego roku. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wnioski w zakresie:
nie są ograniczone wyżej wymienionymi terminami.
Środkami ZFŚS administruje Rektor za pośrednictwem Kanclerza. Obsługę administracyjną prowadzi Dział Kadrowo-Płacowy.
Wzory dokumentów o przyznanie każdej z form pomocy socjalnej dostępne są, wersji papierowej w Dziale Kadrowo-Płacowym (pok. 208) oraz w Pulpicie pracownika. Wniosek o udzielenie świadczeń ze środków ZFŚS oraz Wnioski o udzielenie bezzwrotnej zapomogi pieniężnej dostępne są również w zakładce - Dokumenty do pobrania.
Uzupełnione wnioski należy składać w Dziale Kadrowo-Płacowym (pok. 208).
Osobą do kontaktu ws. ZFŚS jest mgr Katarzyna Dereń, tel.: 13 46 559 66, mail: kadry-place@up-sanok.edu.pl; kderen@up-sanok.edu.pl
Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku
ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok
tel.: +48 13 46 55 950
rektorat@up-sanok.edu.pl
NIP 687-17-40-766
Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.