Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku udostępnia Państwu platformę systemu kadrowo – płacowego enova365 - Pulpit pracownika. Dostęp do platformy mają pracownicy zatrudnieni w Uczelni na podstawie umowy o pracę.
Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.
Pracownik z poziomu aplikacji może:
Pracownicy składający wnioski i oświadczenia związane z nieobecnością w pracy oraz wnioski o wystawienie delegacji służbowej zobowiązani są do składania elektronicznej wersji wniosków w Pulpicie pracownika.
Składanie innych dokumentów i wniosków związanych z zatrudnieniem, będzie udostępniane Państwu etapowo.
Pulpit pracownika enova365 składa się z 8 aktywnych zakładek:
Wzory wniosków innych niż o nieobecność, w wersji papierowej dostępne są w Dziale Kadrowo-Płacowym oraz w zakładce - Dokumenty do pobrania.
Dostęp do platformy jest możliwy na dwa główne sposoby:
UWAGA: dostęp do platformy jest autoryzowany:
Login: Imię i Nazwisko Pracownika
Hasło tymczasowe: jest udostępniane drogą mailową przez Dział Kadrowo-Płacowy
Po pierwszym logowaniu do systemu hasło możne zostać przez Państwa zmienione. W celu ponownego wygenerowania hasła pierwszego logowania bądź zmiany hasła należy sorzystać z opcji Nie pamiętasz hasła? dostępnej na stronie logowania do Pulpitu lub zwrócić się do pracowników Działu Kadrowo–Płacowego.
Pulpit pracownika dostępny jest w wersji mobilnej. Istnieje możliwość pobrania i korzystania z aplikacji mobilnej platformy (poza sięcią uczelni).
Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku
ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok
tel.: +48 13 46 55 950
rektorat@up-sanok.edu.pl
NIP 687-17-40-766
Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.