Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku udostępnia Państwu platformę systemu kadrowo – płacowego enova365 - Pulpit pracownika. Dostęp do platformy mają pracownicy zatrudnieni w Uczelni na podstawie umowy o pracę.
Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.
Pracownik z poziomu aplikacji może:
- sprawdzać dostępny limit urlopowy,
- składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
- składać wnioski o delegacje służbowe,
- składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wnioski o ubezpieczenie członków rodziny,
- składać wnioski związane z udziałem w PPK,
- śledzić zmiany statusu złożonych i oczekujących na akceptację wniosków pracowniczych
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń,
- drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń czy zeznanie podatkowe.
Pracownicy składający wnioski i oświadczenia związane z nieobecnością w pracy oraz wnioski o wystawienie delegacji służbowej zobowiązani są do składania elektronicznej wersji wniosków w Pulpicie pracownika.
Składanie innych dokumentów i wniosków związanych z zatrudnieniem, będzie udostępniane Państwu etapowo.
Pulpit pracownika enova365 składa się z 8 aktywnych zakładek:
- Dane Kadrowe – znajdują się informacje dotyczące danych identyfikacyjnych oraz ewidencyjnych pracownika.
- Kadry Pozostałe – lista zawiera informacje dotyczące badań lekarskich oraz szkoleń BHP.
- Umowy – formularz zawiera informacje dotyczące umów pracownika m.in. numer umowy, okres trwania umowy, typ, stanowisko, wymiar etatu.
- Czas pracy i nieobecności – przedstawia wszelkie dane dotyczące czasu pracy oraz normy czasu pracy pracownika, a zbiorczą informację pracownik otrzymuje w postaci statystyki czasu pracy.
- Delegacje PWS (Polecenie Wyjazdu Służbowego) – na podstawie zaakceptowanego wniosku o delegację służbową w części wnioski o nieobecności powstaje dokument Delegacja PWS.
- Dane finansowe - na formularzu zgromadzone są wszystkie dane podatkowe związane z pracownikiem.
- Deklaracje pracownika – sekcja deklaracje pracownika zawiera listę Deklaracje podatkowe PIT oraz Deklaracje PPK.
- Zadania i wnioski – folder zawiera listę wniosków o nieobecności (urlopy wypoczynkowe, urlopy okolicznościowe, delegacje), a także listę innych wniosków / zadań do przełożonych.
Wzory wniosków innych niż o nieobecność, w wersji papierowej dostępne są w Dziale Kadrowo-Płacowym oraz w zakładce - Dokumenty do pobrania.
Dostęp do platformy jest możliwy na dwa główne sposoby:
- poza siecią uczelnianą (z dowolnego komputera podłączonego do Internetu) poprzez link: POZA SIECIĄ
- wewnątrz sieci uczelnianej (hotspot, czytelnia) poprzez link:
WEWNĄTRZ SIECI
UWAGA: dostęp do platformy jest autoryzowany:
Login: Imię i Nazwisko Pracownika
Hasło tymczasowe: jest udostępniane drogą mailową przez Dział Kadrowo-Płacowy
Po pierwszym logowaniu do systemu hasło możne zostać przez Państwa zmienione. W celu ponownego wygenerowania hasła pierwszego logowania bądź zmiany hasła należy sorzystać z opcji Nie pamiętasz hasła? dostępnej na stronie logowania do Pulpitu lub zwrócić się do pracowników Działu Kadrowo–Płacowego.
Pulpit pracownika dostępny jest w wersji mobilnej. Istnieje możliwość pobrania i korzystania z aplikacji mobilnej platformy (poza sięcią uczelni).