System e-learningowy w Uczelni Państwowej w Sanoku działa w oparciu o znany system moodle.
Dostęp do serwisu można uzyskać wchodząc z dowolnej przeglądarki na adres: http://e-learning.pwsz-sanok.edu.pl
Aby otrzymać pełny dostęp, musisz stworzyć konto w tym serwisie. Administrator przydzieli ci odpowiednią role w systemie tzn. studenta lub wykładowcy.
Oto kroki, które musisz wykonać po wejściu na stronę www
1. W miejscu jak na foto powyżej klikamy i…
2. Po zapoznaniu się z instrukcją na ekranie klikamy jak na foto poniżej
3. Na formularzu jak na foto powyżej wypełniamy pola ze szczególną starannością Nazwa użytkownika i Hasło (Pamiętamy !!!!)
Wtedy klikamy jak na foto wyżej.
4. Otrzymasz na ekranie komunikat (foto powyżej) o błędzie poczty (nie zaimplementowano tego), który zignoruj i wciśnij klawisz Kontynuuj. Nie czekaj na maila ! To administrator potwierdza założenie konta !
5. Sprawdź następnego dnia czy możesz się zalogować (lewa część strony http://e-learning.pwsz-sanok.edu.pl)
6. Aby zalogować się, konieczne będzie tylko wpisanie Twojej nazwy użytkownika (nie maila) i hasła
7. Jeśli udało Ci się zalogować, tzn. że administrator potwierdził Twoje konto. Jeśli nie to zaczekaj...
8. Wybierz kurs, w którym chcesz wziąć udział.
9. Jeżeli zostaniesz poproszony(a) o podanie "klucza dostępu do kursu" - wpisz otrzymany od prowadzącego klucz. W ten sposób zapiszesz się na kurs. Od tego momentu będziesz mieć dostęp do kursu.
10. W przypadku problemów nie zakładaj konta ponownie, tym bardziej z tym samym adresem e-mail, nie da się !
11. Daruj sobie opcje przypomnienia loginu lub hasła - nie zaimplementowano. Zamiast tego skontaktuj się mailowo z administratorem: admin@up-sanok.edu.pl
12. Wykładowców zakładających konta prosimy o kontakt z administratorem (admin@up-sanok.edu.pl) w celu nadania roli nauczyciela w systemie.