Skład i regulamin samorządu

22.03.2024

Skład Rady Samorządu Studenckiego w kadencji 2021.12.01 - 2024.11.30 (wg funkcji)

  1. Patrycja Podolak (ped) - Przewodnicząca Rady Samorządu Studenckiego
  2. Ewelina Krawiec (piel) - Wiceprzewodnicząca Rady Samorządu Studenckiego
  3. Aleksandra Osiecka-Stróżak (gweril) - Sekretarz Rady Samorządu Studenckiego
  4. Zuzanna Kędra (bw) - Pełnomocnik Przewodniczącej RSS ds. Organizacji Wydarzeń
  5. Patrycja Ślączka (piel) - Pełnomocnik Przewodniczącej RSS ds. Informacji i Komunikacji
  6. Ewelina Kotlarz (piel) - Członek Rady Samorządu Studenckiego
  7. Karol Bąk (mibm) - Członek Rady Samorządu Studenckiego
  8. Przemysław Pietryka (bw) - Członek Rady Samorządu Studenckiego
  9. Klaudia Józefek (ppiw) - Członek Rady Samorządu Studenckiego

Zgodnie z regulaminem poszczególne grupy studentów mają swoich przedstawicieli w Radzie:

  1. Aleksandra Osiecka-Stróżak - przedstawiciel studentów Instytutu Gospodarki Rolnej i Leśnej
  2. Ewelina Kotlarz - przedstawiciel studentów Instytutu Medycznego
  3. Patrycja Podolak - przedstawiciel studentów Instytutu Nauk Społecznych
  4. Karol Bąk - przedstawiciel studentów Instytutu Technicznego
  5. Zuzanna Kędra - przedstawiciel studentów I stopnia (lic, inż.,)
  6. Patrycja Podolak - przedstawiciel studentów II stopnia (mgr, jednolite mgr.)

Senat Uczelni

  • Ewelina Kotlarz (piel)
  • Patrycja Podolak (ped)
  • Zuzanna Kędra (bw)
  • Adam Wojtowicz (bw)

Kolegium elektorów

  • Magdalena Curzydło
  • Elżbieta Pelczarska

Komisja stypendialna na okres 01.10.2023-30.09.2024

Przedstawiciele studentów:

  • Anna Bazylak
  • Adrian Ostrowski
  • Ewelina Kotlarz

Odwoławcza komisja stypendialna na okres 01.10.2023-30.09.2024

Przedstawiciele studentów:

  • Anna Hnatyk
  • Anita Urban
  • Michał Matuszewski

Komisja Wyborcza Samorządu Studenckiego na okres 05.04.2022 - 31.12.2024

  • Dominika Łukowska
  • Barbara Krok
  • Julia Sikora
  • Dominika Pogorzelec
  • Marzena Styś

Studenci UP w Sanoku mają także przedstawicieli w takich organach jak:

Uczelniana Komisja Wyborcza

Komisja dyscyplinarna ds. studentów

Odwoławcza komisja dyscyplinarna ds. studentów

Komisja dyscyplinarna ds. nauczycieli akademickich

Komisja ds. oceny jakości kształcenia

Rada biblioteczna

Komisja ds. współpracy z zagranicą

Komisja ds. nagród studenckich

Rada Instytutu Nauk Społecznych


Objaśnienie skrótów:

bw - bezpieczeństwo wewnętrzne, ekon – ekonomia, gweril – gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych, ped – pedagogika, ppiw – pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, piel – pielęgniarstwo, rm – ratownictwo medyczne, ps – praca socjalna, mibm – mechanika i budowa maszyn, pszeoiz – praca socjalna z elementami organizacji i zarządzania

Pliki do pobrania

Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku

ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok

tel.: +48 13 46 55 950 
rektorat@up-sanok.edu.pl 
NIP  687-17-40-766

bip.png

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.

Akceptuję