Skład i regulamin samorządu

13.12.2024

Skład Rady Samorządu Studenckiego w kadencji 2024.12.01 - 2027.11.30 (wg funkcji)

  1. Ewelina Krawiec (piel) - Przewodnicząca Rady Samorządu Studenckiego
  2. Agnieszka Kinal (fiz) - Wiceprzewodnicząca Rady Samorządu Studenckiego
  3. Aleksandra Osiecka-Stróżak (gweril) - Sekretarz Rady Samorządu Studenckiego
  4. Natalia Tkacz (bw) - Pełnomocnik Przewodniczącej RSS ds. Organizacji Wydarzeń
  5. Patrycja Ślączka (piel) - Pełnomocnik Przewodniczącej RSS ds. Informacji i Komunikacji
  6. Justyna Daszyk (piel) - Członek Rady Samorządu Studenckiego
  7. Elżbieta Pelczarska (piel) - Członek Rady Samorządu Studenckiego
  8. Magdalena Pałys (ekon) - Członek Rady Samorządu Studenckiego
  9. Patrycja Podolak (ppiw) - Członek Rady Samorządu Studenckiego

Zgodnie z regulaminem poszczególne grupy studentów mają swoich przedstawicieli w Radzie:

  1. Aleksandra Osiecka-Stróżak - przedstawiciel studentów Instytutu Nauk Technicznych, Leśnych i Rolniczych
  2. Patrycja Ślączka - przedstawiciel studentów Instytutu Medycznego
  3. Patrycja Podolak - przedstawiciel studentów Instytutu Nauk Społecznych
  4. Justyna Daszyk - przedstawiciel studentów I stopnia (lic, inż.,)
  5. Elżbieta Pelczarska - przedstawiciel studentów II stopnia (mgr, jednolite mgr.)

Senat Uczelni

  • Ewelina Kotlarz (piel)
  • Patrycja Podolak (ped)
  • Zuzanna Kędra (bw)
  • Adam Wojtowicz (bw)

Kolegium elektorów

  • Magdalena Curzydło
  • Elżbieta Pelczarska

Komisja stypendialna na okres 01.10.2023-30.09.2024

Przedstawiciele studentów:

  • Anna Bazylak
  • Adrian Ostrowski
  • Ewelina Kotlarz

Odwoławcza komisja stypendialna na okres 01.10.2023-30.09.2024

Przedstawiciele studentów:

  • Anna Hnatyk
  • Anita Urban
  • Michał Matuszewski

Komisja Wyborcza Samorządu Studenckiego na okres 05.04.2022 - 31.12.2024

  • Dominika Łukowska
  • Barbara Krok
  • Julia Sikora
  • Dominika Pogorzelec
  • Marzena Styś

Studenci UP w Sanoku mają także przedstawicieli w takich organach jak:

Uczelniana Komisja Wyborcza

Komisja dyscyplinarna ds. studentów

Odwoławcza komisja dyscyplinarna ds. studentów

Komisja dyscyplinarna ds. nauczycieli akademickich

Komisja ds. oceny jakości kształcenia

Rada biblioteczna

Komisja ds. współpracy z zagranicą

Komisja ds. nagród studenckich

Rada Instytutu Nauk Społecznych


Objaśnienie skrótów:

bw - bezpieczeństwo wewnętrzne, ekon – ekonomia, fiz  fizjoterapia, gweril – gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych, inf  informatyka,  ped – pedagogika, ppiw – pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, piel – pielęgniarstwo, rm – ratownictwo medyczne, ps – praca socjalna, mibm – mechanika i budowa maszyn, pszeoiz – praca socjalna z elementami organizacji i zarządzania

Pliki do pobrania

Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku

ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok

tel.: +48 13 46 55 950 
rektorat@up-sanok.edu.pl 
NIP  687-17-40-766

bip.png

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.

Akceptuję