ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2020/2021

 Rok akademicki 2020/2021 rozpoczyna się 1 października 2020 r. i trwa do 30 września 2021 r.

 Dzieli się na dwa semestry:

  1. semestr zimowy - od 1 października 2020 r. do 7 lutego 2021 r.,
  2. semestr letni - od 15 lutego 2021 r. do 30 września 2021 r.

 Struktura semestralna roku akademickiego dotyczy studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych.

 Zajęcia dydaktyczne w roku akademickim 2020/2021 odbywać się będą:

  1. w semestrze zimowym:
    • od 1 października 2020 r. do 22 grudnia 2020 r.,
    • od 4 stycznia 2021 r. do 24 stycznia 2021 r.,
  2. w semestrze letnim:
    • od 15 lutego 2021 r. do 29 marca 2021 r.,
    • od 7 kwietnia 2021 r. do 30 kwietnia 2021 r.,
    • od 4 maja 2021 r. do 6 czerwca 2021 r.,

 Sesje egzaminacyjne odbywać się będą w terminach:

  • Sesja zimowa: od 25 stycznia 2021 r. do 7 lutego 2021 r.,
  • Sesja zimowa poprawkowa: od 15 lutego 2021 r. do 21 lutego 2021 r.,
  • Sesja letnia: od 7 czerwca 2021 r. do 20 czerwca 2021 r.,
  • Sesja letnia poprawkowa: od 6 września 2021 r. do 19 września 2021 r.

 Dni wolne od zajęć:

  1. Przerwy świąteczne:
  • od 21 grudnia 2020 r. do 3 stycznia 2021 r.,
  • od 30 marca 2021 r. do 6 kwietnia 2021 r.,
  • od 1 maja 2021 r. do 3 maja 2021 r.,
  1. Inne dni świąteczne wolne od zajęć:
  • 1 listopada 2020 r.,
  • 11 listopada 2020 r. ,
  • 1,2,3 maja 2021 r.,
  • 23 maja 2021 r.,
  • 3 czerwca 2021 r.,
  1. Przerwy semestralne:
  • od 8 lutego 2021 r. do 14 lutego 2021 r.,
  • 21 czerwca 2021 r. do 30 września 2021 (wakacyjna).

 Prorektor ds. dydaktyki, na wniosek Rady Samorządu Studenckiego, uzasadniony ważnymi przyczynami, może ustanowić  dodatkowe godziny wolne od zajęć dydaktycznych z okazji inauguracji roku akademickiego i juwenaliów studenckich oraz z innych ważnych powodów, pod warunkiem realizacji pełnego programu studiów.

Okres od 20 września 2021 r. do 30 września 2021 r. przeznaczony jest na zamknięcie roku akademickiego 2020/2021 i przygotowanie do roku akademickiego  2021/2022.

 

Pliki do pobrania

Uczelnia Państwowa
im. Jana Grodka w Sanoku

ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok

tel.: +48 13 46 55 950 
e-mail: rektorat@pwsz-sanok.edu.pl 
NIP: 687-17-40-766

bip.png

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili.

Akceptuję