Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku zaprasza na IX Międzynarodową Onkologiczną Konferencję Naukową pod nazwą „Postępy i problemy współczesnej onkologii”, która odbędzie się w dniach 17–19 czerwca 2024 r. w Arłamowie.
Celem konferencji jest wymiana doświadczeń w zakresie postępów i problemów współczesnej onkologii z uwzględnieniem profilaktyki, diagnozowania, leczenia, profesjonalnej opieki, rehabilitacji, a także kontynuacja międzynarodowej współpracy w tym obszarze.
ORGANIZATOR
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, Instytut Medyczny
PARTNERZY
- Akademia Mazowiecka w Płocku, Polska (PL)
- Azienda Ospedaliero – Universitaria Careggi, Firenze, Włochy (ITA)
- Danylo Halytsky Lviv National Medical University, Ukraina (UA)
- Medical University – Varna Prof. Dr. Paraskev Stoyanov, Bułgaria (BG)
- Nordlandssykehuset Bodo Norway, Norwegia (NO)
- Prešovská Univerzita v Prešove, Słowacja (SK)
- Szpital Specjalistyczny Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. ks. Bronisława Markiewicza w Brzozowie, Polska (PL)
- Trnavská Univerzita v Trnave, Słowacja (SK)
- Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Słowacja (SK)
- Uniwersytet Kaliski im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego, Polska (PL)
- Warszawski Uniwersytet Medyczny, Polska (PL)
OBSZARY TEMATYCZNE
- Profilaktyka i czynniki ryzyka chorób nowotworowych
- Epidemiologia nowotworów
- Diagnostyka i leczenie w chorobach nowotworowych
- Interdyscyplinarna opieka nad pacjentem onkologicznym
- Rehabilitacja i wsparcie chorych na nowotwory
- Stany nagłe w onkologii
- Ekonomiczne, społeczne i zdrowotne konsekwencje chorób nowotworowych
- Varia
KOMITET NAUKOWY
- dr hab. n. med. i n. o zdr. Elżbieta Cipora, prof. UP Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku (PL)
- prof. dr hab. n. med. Elżbieta Pac-Kożuchowska – Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku (PL)
- prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Katarzyna Sygit – Uniwersytet Kaliski im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego, Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku (PL)
- dr hab. n. k. fiz. Tomasz Halski, UP – Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku (PL)
- dr hab. n. med. i n. o zdr. Wojciech Roczniak, prof. UP – Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku (PL)
- dr hab. n. o zdr. Dariusz Bazaliński, prof. UR – Uniwersytet Rzeszowski (PL)
- prof. dr. hab. n. med. i n. o zdr. Aleksandra Czerw – Warszawski Uniwersytet Medyczny, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy (PL)
- Silviya Borisova Dimitrova, PhD., DSc – Medical University Varna Prof. Dr. Paraskev Stoyanov (BG)
- dr hab. n. med. i n. o zdr. Mariola Głowacka, prof. ucz. – Akademia Mazowiecka w Płocku (PL)
- Mgr. Elena Gurková, PhD., univ. prof. – Prešovská univerzita v Prešove (SK)
- Andrea Obročníková, PhD., MPH – Prešovská univerzita v Prešove (SK)
- prof. dr hab. n. med. Ireneusz Kotela – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Warszawski Uniwersytet Medyczny (PL)
- prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Maria Kózka – Uniwersytet Jagielloński (PL)
- Oleh Lyubinets M.D., PhD – Danylo Halytsky Lviv National Medical University (UA)
- dr hab. n. med. i n. o zdr. Małgorzata Pasek – Akademia Tarnowska, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie (PL)
- PhDr. Mária Zamboriová, PhD. – Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (SK)
KOMITET ORGANIZACYJNY
Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego
dr n. o zdr. Aneta Mielnik
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku (PL)
Członkowie Komitetu Organizacyjnego:
- dr n. o zdr. Izabela Gąska (PL)
- dr n. o zdr. Krzysztof Jakubowski (PL)
- dr n. o zdr. Magdalena Konieczny (PL)
- dr n. med. i n. o zdr. Mateusz Niemiec (PL)
- dr n. hum. Ewa Poźniak (PL)
- dr n. med. Grażyna Rogala-Pawelczyk (PL)
- dr n. o zdr. Jolanta Sawicka (PL)
- dr n. med. Jarosław Sawka (PL)
- dr n. med. Marek Wojtaszek (PL)
- dr n. o zdr. Beata Barańska (PL)
- dr n. farm. Magdalena Babuśka-Roczniak (PL)
- mgr Małgorzata Dżugan (PL)
- mgr Lucyna Gazdowicz (PL)
- mgr Elżbieta Kaczmar (PL)
- Tomasz Kondraciuk (PL)
- mgr Edyta Krowicka (PL)
- mgr Magdalena Malec (PL)
- mgr Marzena Mielecka (PL)
- mgr Elżbieta Oliwko (PL)
- mgr Renata Pałac (NO)
- mgr Zenona Radwańska (PL)
- Dariusz Sawka (PL)
- mgr Krzysztof Sośnicki (PL)
- mgr Marcin Stach (PL)
- mgr Jolanta Superson (PL)
- mgr Marzena Szuwalska (PL)
- master Simone Tafani (ITA)
- master Paola Carretti (ITA)
- mgr Justyna Ziemiańska (PL)
Szczegółowe informacje na temat konferencji:
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok
telefon (+48) 134655950
e-mail: rektorat2@up-sanok.edu.pl
ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane uczestnictwem w Konferencji proszone są o wypełnienie elektronicznego formularza karty zgłoszenia LINK i/lub formularza streszczenia LINK
DOSTĘPNOŚĆ
Osoby z niepełnosprawnościami mogą zgłaszać specjalne potrzeby:
emailowo: niepelnosprawni@up-sanok.edu.pl
telefonicznie: (+48) 134655975
OPŁATY
- 430 zł – opłata konferencyjna pełna (obejmuje również druk pracy w Zeszytach Naukowych PWSZ)
- 300 zł – opłata konferencyjna ulgowa
- Bezpłatnie – zaproszeni Goście oraz członkowie Komitetu Naukowego i Organizacyjnego
- Bezpłatnie – uczestnictwo on-line czynne
- Bezpłatnie – uczestnictwo on-line bierne
Opłatę konferencyjną należy wnosić na konto nr: 67 1020 2980 0000 2302 0020 7837 Bank PKO BP SA
TERMINY
Zgłoszenie udziału w konferencji, opłatę konferencyjną oraz streszczenie pracy (w języku polskim i angielskim) należy przesłać do dnia 7 czerwca 2024 r.
Pełne teksty prac należy przesłać poprzez stronę Czasopisma Zeszyty Naukowe PWSZ – zgodnie z wymaganiami czasopisma https://www.editorialsystem.com/zns do dnia 31 sierpnia 2024 r.
W razie rezygnacji wpłata za udział w konferencji nie podlega zwrotowi
Sesje on-line
Dzień I — 17.06.2024 r. (poniedziałek)
16.30–19.00 Powitanie uczestników i Sesja Plenarna
Dzień II — 18.06.2024 r. (wtorek)
9.00–13.00 Sesja I
11.00–12.30 Sesja II
11.00–12.30 Sesja III ON-LINE
14.00–17.30 Warsztaty I — Dostępy naczyniowe w praktyce onkologicznej
14.00–17.30 Warsztaty II — Miejscowe zaopatrzenie ran o etiologii nowotworowej – możliwości praktyczne
Dzień III — 19.06.2024 r. (środa)
9.00–10.30 Sesja IV
9.00–10.30 Sesja V E-POSTERY
Więcej informacji w KOMUNIKACIE