Biuro Rektora
tel.13 46 559 52
email: rektorat@up-sanok.edu.pl
BUDYNEK A REKTORAT
Do zadań Biura Rektora należy prowadzenie wszelkiej dokumentacji działalności Rektora
i Prorektora (zgodne z zakresem czynności), w tym:
- prowadzenie rejestru zarządzeń Rektora;
- prowadzenie rejestru uchwał Senatu;
- prowadzenie rejestru protokołów z posiedzeń Senatu;
- Wysyłanie zawiadomień wraz z materiałami na posiedzenia Senatu;
- przygotowanie list obecności na posiedzenia Senatu;
- opracowywanie dokumentów i materiałów Rektora na posiedzenia Senatu;
- przekazywanie do realizacji uchwal i zarządzeń organów Uczelni do właściwych merytorycznie jednostek organizacyjnych i działów;
- obsługa administracyjna i organizacyjna Rektora i Prorektorów:
- prowadzenie terminarza spraw
- przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z bieżącą działalnością wewnętrzną i zewnętrzną prowadzoną przez Rektora i Prorektorów
- Śledzenie informacji i komunikatów na stronie internetowej MNiSW;
- prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej od Rektora oraz stosownych rejestrów;
- prowadzenie merytoryczne i formalne spraw zleconych przez Rektora;
- załatwianie spraw technicznych związanych z udziałem Rektora i Prorektorów w uroczystościach, konferencjach, sympozjach i wykładach,
- przygotowywanie i przekazywanie Informacji dla mediów w imieniu Uczelni;
- organizacja spotkań władz Uczelni z przedstawicielami mediów;
- informowanie opinii publicznej o bieżących istotnych sprawach z życia Uczelni, tym z przebiegu rekrutacji na poszczególnych kierunkach;
- archiwizowanie informacji prasowych dotyczących działalności Uczelni;
- współpraca i pośrednictwo pomiędzy organami i pracownikami Uczelni a radcą prawnym Uczelni;
- inne działania, wynikające z postanowień wewnętrznych aktów prawnych, mniejszego regulaminu oraz zadań powierzonych przez Rektora.